Treceți la conținutul principal

English lessons

Iubesc limba engleză. Nu știu de ce s-a prins tocmai ea de inima mea. Poate pentru că o știu și o vorbesc de estimativ 15 – 20 de ani. Nu o vorbesc precum un englez înnăscut și asta pentru că nu am întâlnit încă turistul cu care aș putea să o folosesc. Așa că astăzi am să împărtășesc cu voi experiența învățării limbii engleze.

Eu fac parte din generația copiilor cărora li s-a predat limba engleză încă din grădiniță. Adevărul este că nu-mi mai amintesc nimic de atunci. Apoi am început să fac engleză și la școală. Fiind copil, îmi plăcea să fiu la școală, să răspund la întrebările doamnei profesoare, mai ales când ne aducea tot felul de poze sau când venea cu casete audio și când primeam manuale colorate cu benzi desenate.

Însă cel mai mult am învățat engleză de la desenele animate. Acum sună ciudat să spui că ai studiat engleza fără profesor (nici chiar așa!) dar mai ales când profesorul ți-a fost nimeni altul decât Dexter, Johnny Bravo, Scooby Doo. Ca să nu mai spun că înveți engleza de acasă. Acum copiii nu mai învață engleză de la televizor (desenele animate sunt acum dublate pe toate canalele, incusiv cele care nu ar trebui să fie dublate), ci accesează cursuri de engleză online.

Și pentru că acum suntem în era tehnologiei moderne, copiii nu sunt singurii care vor să se îndrăgostească de limba engleză, ci și adulții. Ca să nu mai spun, că în România, este nevoie de cât mai multe platforme de învățare online, fie că este pe limba engleză, fie pe economie, mass-media etc. Și pentru că trebuie să ne bucurăm de ceea ce avem, vroiam să vă spun despre platforma Engleza pentru Toți pe care vă invit să o accesați, deoarece vă oferă tot felul de sfaturi despre greșelile din limba engleză, despre motivația învățării limbii engleze sau despre engleza online în general.

Eu zic să încercați că nu are ce să fie rău. Profa se prezintă, are studii de specialitate, iar prețurile nu sunt inaccesibile. Cu toții știm ce importantă este în ziua de azi o limbă străină, indiferent că este engleză, germană, franceză, japoneză ș.a. Pe mine m-a ajutat mult în viață limba engleză, m-a ajutat să iau contact cu filmele, să râd la glumele de pe internet fără să fiu pe principiul „da`ce inseamnă aia?”. Mi-a dat o siguranță de sine. Și deși a fost greu la început, acum zâmbesc.

You are extraordinary! You can learn everything! Don`t forget that!


Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2017.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Snacks-uri și dulciuri de mult uitate

Eu sunt fana snacks-urilor. Încă de când eram copil ronțăiam tot felul de pufuleți aromați în fața blocului sau le cumpăram de la chioșcurile (erau parcă vreo 5 și mereu era tentație să privești în vitrină) din drum spre casă sau din drum spre școală. De foarte multe ori nu rezistam să nu desfac punga pe drum. Așa că m-am informat și am aflat de firma Standard Snacks care producea snacks-urile Oups, că a intrat în insolvență. Nu-i de mirare că acestea nu mai există. Așa că astăzi voi povesti puțin despre snacks-urile de mult uitate. Voi începe cu preferatele mele: OUPS! Senzaționale! Nu se mai fabrică așa ceva de foarte mult timp. Nu erau scumpe, dacă îmi amintesc bine costau estimativ 1 leu (10.000 lei). Favoritele mele erau cele cu pizza și ardei iute. Exista și varianta de popcorn, dar nu erau cele mai reușite. Biscuiții Bazzaconi . Ultima oară se găseau la kilogram, dar nu aveau același gust.  Îmi placeau foarte mult cei cu măsline și brânză. Erau produse tot de Standard

Amintiri de pe Yahoo Messenger

Nu aveți cum să nu vă amintiți de Yahoo Messenger. Chiar nu aveți cum! O parte din persoanele care au descoperit internetul prin perioada lui 2006 deschideau calculatoarele cu gândul la o persoană de care era îndrăgostit(ă) sau la cum să se evidențieze. Iată aici câteva amintiri de pe Yahoo Messenger: Sing In . Majoritatea dintre noi nu ne mai introduceam ID-ul și parola, și chiar încercam să fim și „Invisible to everyone” atunci când nu aveam chef de vorbit. Unii dintre noi aveam cele mai ciudate ID-uri. Îmi aduc aminte că aveam în lista de prieteni, Bebeloosha tha sau  Jmekeroo  și niște bule care doreau să fie un efect. Credeți-mă, că nici până în ziua de azi nu știu cine sunt oamenii ăia. Statusurile și avatarele . Existau persoane care aveau zilnic ceva scris la status. Dar cele mai folosite erau: DND (Do Not Disturb), BRB (Be Right Back) - eu încă îl mai folosesc, LOL (Laughing Out Loud). Unele persoane aveau un progrămel și le apărea la status ce muzică ascultau. Era amuz

Vacanță în Rodos, Grecia

Kalimera! Așa spun grecii în fiecare dimineață atunci când te întâlnesc. Bănuiești că înseamnă „bună dimineața” și zâmbești. Cam așa a fost pentru mine vacanța din Rodos, Grecia. A fost pentru prima dată când am plecat din țară și recunosc că am văzut și plusuri și minusuri, însă nu am de gând momentan să scriu despre ele, ci despre cât de mișto a fost. Insula Rodos este una dintre cele mai mari insule din Grecia, fiind faimoasă pentru Colosul din Rhodos din perioada antică (apropo, statuia nu mai există încă de pe atunci, deci riști să ai o dezamăgire, dacă nu citești în prealabil). Pentru cine nu știe ce e Colosul din Rhodos, aflați că a fost o statuie de peste 30 de metri închinată zeului Helios (zeul soarelui). În prezent, „fostele” picioare ale statuii, sunt reprezentate de un cerb și o căprioară, simboluri ale insulei. Mi-a plăcut foarte mult faptul că pe plajele lor, care erau în general pietroase, erau curate și bine întreținute. Muzica nu urla, turiștii nu erau înghesuiți,