Treceți la conținutul principal

Ghid de supraviețuire pentru pregătirile de Crăciun

Mai sunt 3 săptămâni și sosește în casele noastre, sărbătoarea mea preferată. Crăciunul. Multe persoane ar spune: „de ce ai iubi Crăciunul? Nu este decât o sărbătoare care presupune cheltuirea unor sume mari de bani, consumarea nervilor prin hipermarketuri și ascultarea de colinde care se repetă în fiecare an”.

Persoanelor care cred asta, nu am decât să le spun: depinde din ce perspectivă privești. Dacă vrei să privești din perspectiva „ia uite ce are ăla în coș”, vei observa doar lucrurile care te copleșesc în goana după cadouri (banii cheltuiți, și de ce coșurile pensionarilor sunt mai pline decât ale tale). Pe măsură ce alegi să privești Crăciunul așa, vei vedea că pe măsură ce umpli coșul, vei arunca din ce în ce mai mult spre sfârșitul sărbătorilor.

De fiecare dată când o persoană spune că s-a plictisit de colindele care se repetă an de an, ei bine, se poate asculta alt gen de muzică sau te poți gândi la mesajul pozitiv pe care colindele le au, cum ar fi petrecerea timpului în familie, sărbători în doi sau chiar nașterea lui Iisus Hristos.

Dacă te simți obosit de fiecare dată când este Crăciun „pentru că faci multă treaba”, înseamnă că această sărbătoare îți displace și că trebuie să analizezi situația și chiar să te hotărăști să schimbi ceva în organizarea ta. De exemplu, dacă ai obosit, fiindcă ai făcut curat toată ziua și în toată casa, poți să organizezi camerele pentru curățenie. Câte una pe zi în funcție de cât timp ai când te întorci de la serviciu.

Deci, nu te lăsa pradă stresului și bucură-te de ceea ce ai. Fii alături de cei dragi ție! Fii mai bun!
Fii mai răbdător! Și o să vezi că vei avea parte de altfel de Crăciun. Trebuie doar să încerci.

Eu am început numărătoare inversă. Tu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Snacks-uri și dulciuri de mult uitate

Eu sunt fana snacks-urilor. Încă de când eram copil ronțăiam tot felul de pufuleți aromați în fața blocului sau le cumpăram de la chioșcurile (erau parcă vreo 5 și mereu era tentație să privești în vitrină) din drum spre casă sau din drum spre școală. De foarte multe ori nu rezistam să nu desfac punga pe drum. Așa că m-am informat și am aflat de firma Standard Snacks care producea snacks-urile Oups, că a intrat în insolvență. Nu-i de mirare că acestea nu mai există. Așa că astăzi voi povesti puțin despre snacks-urile de mult uitate. Voi începe cu preferatele mele: OUPS! Senzaționale! Nu se mai fabrică așa ceva de foarte mult timp. Nu erau scumpe, dacă îmi amintesc bine costau estimativ 1 leu (10.000 lei). Favoritele mele erau cele cu pizza și ardei iute. Exista și varianta de popcorn, dar nu erau cele mai reușite. Biscuiții Bazzaconi . Ultima oară se găseau la kilogram, dar nu aveau același gust.  Îmi placeau foarte mult cei cu măsline și brânză. Erau produse tot de Standard

Amintiri de pe Yahoo Messenger

Nu aveți cum să nu vă amintiți de Yahoo Messenger. Chiar nu aveți cum! O parte din persoanele care au descoperit internetul prin perioada lui 2006 deschideau calculatoarele cu gândul la o persoană de care era îndrăgostit(ă) sau la cum să se evidențieze. Iată aici câteva amintiri de pe Yahoo Messenger: Sing In . Majoritatea dintre noi nu ne mai introduceam ID-ul și parola, și chiar încercam să fim și „Invisible to everyone” atunci când nu aveam chef de vorbit. Unii dintre noi aveam cele mai ciudate ID-uri. Îmi aduc aminte că aveam în lista de prieteni, Bebeloosha tha sau  Jmekeroo  și niște bule care doreau să fie un efect. Credeți-mă, că nici până în ziua de azi nu știu cine sunt oamenii ăia. Statusurile și avatarele . Existau persoane care aveau zilnic ceva scris la status. Dar cele mai folosite erau: DND (Do Not Disturb), BRB (Be Right Back) - eu încă îl mai folosesc, LOL (Laughing Out Loud). Unele persoane aveau un progrămel și le apărea la status ce muzică ascultau. Era amuz

Vacanță în Rodos, Grecia

Kalimera! Așa spun grecii în fiecare dimineață atunci când te întâlnesc. Bănuiești că înseamnă „bună dimineața” și zâmbești. Cam așa a fost pentru mine vacanța din Rodos, Grecia. A fost pentru prima dată când am plecat din țară și recunosc că am văzut și plusuri și minusuri, însă nu am de gând momentan să scriu despre ele, ci despre cât de mișto a fost. Insula Rodos este una dintre cele mai mari insule din Grecia, fiind faimoasă pentru Colosul din Rhodos din perioada antică (apropo, statuia nu mai există încă de pe atunci, deci riști să ai o dezamăgire, dacă nu citești în prealabil). Pentru cine nu știe ce e Colosul din Rhodos, aflați că a fost o statuie de peste 30 de metri închinată zeului Helios (zeul soarelui). În prezent, „fostele” picioare ale statuii, sunt reprezentate de un cerb și o căprioară, simboluri ale insulei. Mi-a plăcut foarte mult faptul că pe plajele lor, care erau în general pietroase, erau curate și bine întreținute. Muzica nu urla, turiștii nu erau înghesuiți,