Chiar dacă scriu mai rar pe blog de ceva timp datorită pregătirii mele cu lucrarea de licență, iată că mai apar și eu din când în când pe aici.
De ceva vreme am început să deranjez lumea cu niște chestionare. Ba elevi, ba studenți, ba părinți, ba profesori. Să vă explic de ce. O lucrare de licență (nu știu cum este în alte facultăți, dar la noi se practică așa) cuprinde două părți: una teoretică și una de cercetare. Chestionarele (la care numai eu știu cât am muncit la ele) cuprind partea de cercetare. Pe mine mă interesează să demonstrez cum suntem noi oamenii atunci când ne lovim de examene, de note și nu numai atât.
Care sunt mentalitățile noastre (ale românilor) cu privire la acordarea notelor? Care sunt obiceiurile noastre de învățare atunci când ne pregătim pentru o evaluare? Ce reprezintă pentru grupurile studiate evaluarea? Am aici câteva întrebări la care caut răspuns, iar grupurile mă pot ajuta să rezolv dilemele.
Răspunsurile sunt anonime, nu veți fi criticați nici pentru ceea ce completați (este o opinie), deci contribuiți la aflarea unor dileme, poate că se vor schimba niște lucruri prin școlile din țara noastră.
Voi face o analiză statistică și voi povesti concluziile după ce finalizez proiectul de cercetare (prin luna mai, cam așa). Până atunci nu ezitați să completați:
Pentru elevi:chestionar
Pentru studenți:chestionar
Pentru profesori:chestionar
Pentru părinți:chestionar
Vă mulțumesc!
De ceva vreme am început să deranjez lumea cu niște chestionare. Ba elevi, ba studenți, ba părinți, ba profesori. Să vă explic de ce. O lucrare de licență (nu știu cum este în alte facultăți, dar la noi se practică așa) cuprinde două părți: una teoretică și una de cercetare. Chestionarele (la care numai eu știu cât am muncit la ele) cuprind partea de cercetare. Pe mine mă interesează să demonstrez cum suntem noi oamenii atunci când ne lovim de examene, de note și nu numai atât.
Care sunt mentalitățile noastre (ale românilor) cu privire la acordarea notelor? Care sunt obiceiurile noastre de învățare atunci când ne pregătim pentru o evaluare? Ce reprezintă pentru grupurile studiate evaluarea? Am aici câteva întrebări la care caut răspuns, iar grupurile mă pot ajuta să rezolv dilemele.
Răspunsurile sunt anonime, nu veți fi criticați nici pentru ceea ce completați (este o opinie), deci contribuiți la aflarea unor dileme, poate că se vor schimba niște lucruri prin școlile din țara noastră.
Voi face o analiză statistică și voi povesti concluziile după ce finalizez proiectul de cercetare (prin luna mai, cam așa). Până atunci nu ezitați să completați:
Pentru elevi:chestionar
Pentru studenți:chestionar
Pentru profesori:chestionar
Pentru părinți:chestionar
Vă mulțumesc!
Comentarii
Trimiteți un comentariu