Stilul de viață
sănătos a devenit un subiect foarte important datorită problemelor de sănătate
care le întâmpină populația de mai bine de un deceniu încoace. S-a descoperit
că stilul de viață precar (lipsa mișcării, alimentația tip fast-food, mâncatul
în grabă, lispa odihnei) influențează starea de bine, de sănătate. O campanie
pentru promovarea stitlului de viață sănătos? Perfect. Avem nevoie de un manager
(aș putea fi eu, de ce nu, sau un medic nutriționist), de unul sau mai mulți
sponsori (Nutrivita – promotorul nutriției sportive ar fi sponsorul ideal unei
asemenea campanii), dar și de persoane care să implementeze ideile celor implicați în organizarea
campaniei. În cazul ăsta, iată cum aș proceda eu:
În primul rând
m-aș gândi la campania în sine; ce teme pot aborda, unde le pot discuta, în ce
locații, orașe etc. Într-o astfel de campanie aș aborda o tematică diversă, ca
de exemplu: piramida alimentelor, cum recuoaștem legumele și fructele sănătoase
și ce putem găti cu ele, plantele ideale pentru prepararea ceaiurilor și la ce
ajută ele în privința sănătății organismului și a stării de bine, cum ne
îmbrăcăm adecvat în funcție de anotimp și stare de sănătate, cum să gătim
corect, sfaturi pentru a te privi în oglindă și a te iubi și nu în ultimul
rând, aș organiza o săptămână de demonstrații care cuprind exerciții fizice
simple, dar care influențează către un stil de viață sănătos. În al doilea
rând, m-aș gândi serios unde aș putea organiza campania. Cu siguranță aș alege
o sala de spectacole unde să aibă acces publicul larg, chiar dacă aș avea la
intrare suma modică de 10-20 de lei, persoanele care doresc să participe
primesc un bilet de intrare după ce plătesc. Demonstrațiile de fitness s-ar
putea organiza la Sala Sporturilor acolo unde există. Aș denumi campania ”Mens sana in corpore sano” (în traducere: minte sănătoasă în corp sănătos).
Echipa cu care aș
porni în campanie ar fi cuprinsă din: un medic nutriționist, un bucătar, un
instructor de fitness, un psiholog, un designer vestimentar și diverse
personalități care să împărtășească poveștile lor legate de stil de viață
sănătos (vedete de televiziune, jurnaliști, bloggeri).
Și pentru ca un
eveniment să aibă succes printre oameni, îl promovăm. Cu ajutorul sponsorului Nutrivita,
a partenerilor SuperBlog și a blogurilor partenere acestuia, am face o treabă
de milioane. Ei pot contribui la promovarea prin intermediul internetului care
a devenit indispensabil și oricine poate vedea și accesa informația cu
ușurință. Astfel poate participa oricine dorește la campanie, aceasta fiind
adresată tuturor persoanelor de orice vârstă, gen, rasă, religie etc.
Persoanele care
vor participa la campanie, vor primi cadouri în valoarea de 25 de lei care ar
curpinde: dvd cu toate exercițiile fizice care vor face parte din demonstrație,
câte un pachet de biscuți
fără gluten, câteva batoane proteice și un mic manual cu
sugestii care s-au promovat în cadrul campaniei și cu promovarea aferentă a bloggerilor
parteneri.
Pe lângă toate
acestea, în cadrul sălii de spectacole aș organiza un mic târg de unde
participanții pot achizioționa diverse lucruri ce vizează stilul de viață
sănătos (cărți de bucate, produse nutriționale, accesorii pentru fitness).
Cam așa îmi
imaginez eu o campanie de promovare a stilului de viață sănătos, chiar dacă
este un articol scris pentru SuperBlog 2015, cine știe poate cineva se va gândi
să organizeze un astfel de eveniment și mă implică și pe mine, sau poate voi fi
eu cea care va face asta. Sănătate!
Comentarii
Trimiteți un comentariu