Treceți la conținutul principal

Gras vs.slab

Cum e mai bine să fi? Cum vor ceilalți să fi? Cum vrei tu să fi? De ce societatea nu acceptă oamenii grași, dar cei slabi sunt admirați? Cum îi stă omului bine?

Omului îi stă bine zâmbind, fiind el însuși. Îi stă bine atunci când exprimă emoții pozitive; îi stă bine atunci când are speranță și este optimist sau îndrăgostit. Mai contează dacă e gras sau slab? Vă dau eu răspunsul: nu.

De fiecare dată când mi se spune „vai, ce drăguț, dar pe când bebe?!” stârnește o adevărată milă pentru cei care o spun și asta pentru că e clar că acele persoane au stereotipii. Stereotipul siluetei tip viespe e un mit. Eu bănuiesc că vine de pe vremea când femeile se strângeau cu corsetul până când nu mai puteau. Cam de prin secolul XVI provine această mentalitate, mai ales când femeile îți arătau senzualitatea cu astfel de siluete.

Dar noi nu mai suntem în acele perioade. Acum femeile au șunci, cur, țățe mari și umflate. Da, așa sunt denumite în secolul XXI.

Nu uita, atunci când întrebi o fată cât mai are până naște, gândește-te de două ori; poate în spatele burții sale se ascunde o boală, o suferință sau de ce nu, o prăjitură cu ciocoloată care a ajutat-o să-și trăiască viața așa cum își dorește. Oprește-te din etichetare!


Postare dedicată persoanelor care mi-au cedat locuri în autobuz/pe bancă în parc/pe scaun/care mi-au mângâiat șuncile. Vă mulțumesc! Chiar mă distrați.

Eu mă iubesc pe mine, dar voi?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Snacks-uri și dulciuri de mult uitate

Eu sunt fana snacks-urilor. Încă de când eram copil ronțăiam tot felul de pufuleți aromați în fața blocului sau le cumpăram de la chioșcurile (erau parcă vreo 5 și mereu era tentație să privești în vitrină) din drum spre casă sau din drum spre școală. De foarte multe ori nu rezistam să nu desfac punga pe drum. Așa că m-am informat și am aflat de firma Standard Snacks care producea snacks-urile Oups, că a intrat în insolvență. Nu-i de mirare că acestea nu mai există. Așa că astăzi voi povesti puțin despre snacks-urile de mult uitate. Voi începe cu preferatele mele: OUPS! Senzaționale! Nu se mai fabrică așa ceva de foarte mult timp. Nu erau scumpe, dacă îmi amintesc bine costau estimativ 1 leu (10.000 lei). Favoritele mele erau cele cu pizza și ardei iute. Exista și varianta de popcorn, dar nu erau cele mai reușite. Biscuiții Bazzaconi . Ultima oară se găseau la kilogram, dar nu aveau același gust.  Îmi placeau foarte mult cei cu măsline și brânză. Erau produse tot de Standard

Amintiri de pe Yahoo Messenger

Nu aveți cum să nu vă amintiți de Yahoo Messenger. Chiar nu aveți cum! O parte din persoanele care au descoperit internetul prin perioada lui 2006 deschideau calculatoarele cu gândul la o persoană de care era îndrăgostit(ă) sau la cum să se evidențieze. Iată aici câteva amintiri de pe Yahoo Messenger: Sing In . Majoritatea dintre noi nu ne mai introduceam ID-ul și parola, și chiar încercam să fim și „Invisible to everyone” atunci când nu aveam chef de vorbit. Unii dintre noi aveam cele mai ciudate ID-uri. Îmi aduc aminte că aveam în lista de prieteni, Bebeloosha tha sau  Jmekeroo  și niște bule care doreau să fie un efect. Credeți-mă, că nici până în ziua de azi nu știu cine sunt oamenii ăia. Statusurile și avatarele . Existau persoane care aveau zilnic ceva scris la status. Dar cele mai folosite erau: DND (Do Not Disturb), BRB (Be Right Back) - eu încă îl mai folosesc, LOL (Laughing Out Loud). Unele persoane aveau un progrămel și le apărea la status ce muzică ascultau. Era amuz

Vacanță în Rodos, Grecia

Kalimera! Așa spun grecii în fiecare dimineață atunci când te întâlnesc. Bănuiești că înseamnă „bună dimineața” și zâmbești. Cam așa a fost pentru mine vacanța din Rodos, Grecia. A fost pentru prima dată când am plecat din țară și recunosc că am văzut și plusuri și minusuri, însă nu am de gând momentan să scriu despre ele, ci despre cât de mișto a fost. Insula Rodos este una dintre cele mai mari insule din Grecia, fiind faimoasă pentru Colosul din Rhodos din perioada antică (apropo, statuia nu mai există încă de pe atunci, deci riști să ai o dezamăgire, dacă nu citești în prealabil). Pentru cine nu știe ce e Colosul din Rhodos, aflați că a fost o statuie de peste 30 de metri închinată zeului Helios (zeul soarelui). În prezent, „fostele” picioare ale statuii, sunt reprezentate de un cerb și o căprioară, simboluri ale insulei. Mi-a plăcut foarte mult faptul că pe plajele lor, care erau în general pietroase, erau curate și bine întreținute. Muzica nu urla, turiștii nu erau înghesuiți,