Treceți la conținutul principal

A fost odată ca niciodată...

Nu sunt cea mai inspirată în acest moment pentru proba La Fântâna, dar am să fac o legătură cu o experiență din facultate.

Când eram studentă în anul II am făcut un curs de dramă cu o actriță de la teatru. Nu era cel mai ușor și nici cel mai plăcut, deoarece doamna profesoară ne punea în tot felul de ipostaze inedite, ne storcea ultima urmă de energie și când aveai o zi proastă trebuia să te desprinzi cu totul de ea. Până acum nimic bun, nu?

Ei bine, au existat și părți bune:faptul că am fost puși în ipostaze inedite, m-a învățat să creez povești. Și nu povești cu orice fel de personaje (gen prinți și prințese), ci cu obiecte oarecare. Așa că astăzi am să vă spun o poveste despre două dintre cele mai importante lucruri din viața noastră - apa și cafeaua.

Cândva, într-un birou dintr-o multinațională, unde oameni îmbrăcați la costum, care soseau dimineața devreme și plecau seara târziu, petreceau timp vorbind la telefon și tastând tot felul de cuvinte pe computerele lor, trăiau un purificator de apă și o cafetieră care se bucurau viața pe care o aveau, în special în jurul orei 10 dimineață când oamenii îmbrăcați la costum se opreau pentru o scurtă vizită pentru a savura o cafea la birou care le oferea energia de care aveau nevoie în ziua respectivă. Însă seara, cei doi eroi ai noștri se întristau. Se întristau pentru că ei credeau că nu sunt utili nimănui și de multe ori îi bântuia singurătatea, până într-o seară cu lună plină, când purificatorului nostru i s-a părut că în acea seară vecina sa, cafetiera, mirosea splendid a prospețime. Pe loc s-a îndrăgostit. A zâmbit și s-a apropiat de ea:
 - Ce seară frumoasă! Și tu ești minunată! Cu ce parfum te-ai dat?
 - Vai mulțumesc! Kafune este parfumul ce-l port eu mereu. Îți place?
 - Da, dar îmi place mai degrabă prezența ta..
Cafetiera se îndrăgosti pe loc de purificator și au decis să-și petreacă fiecare seară împreună de aici înainte.

Pe măsură ce trecea timpul, cei doi erau din ce în ce mai fericiți; atunci când oamenii soseau la birou pentru a servi din cafeaua parfumată se opreau să servească și un pahar cu apă. Până într-o zi când purificatorul s-a golit. Mare tragedie a fost pentru cei doi îndrăgostiți. De când purificatorul s-a golit, nici oamenii îmbrăcați la costum nu mai veneau să deguste cafeaua. De tristețe, cafetiera și-a dat seama că nu mai poate să ofere aroma parfumată.Oamenii de la birou s-au îngrijorat cu privire la munca lor și s-au hotărât să apeleze la furnizorul La Fântâna care de îndată a sosit pentru a reumple stocul cu apă de izvor.

Seara, la următoarea lună plină, cei doi îndrăgostiți erau din nou împreună. Astfel, au realizat că unul fără celălalt nu pot trăi și că existența lor nu este în zadar, iar oamenii le-au demostrat că sunt importanți.


Și-am încălecat pe-o șa și
v-am spus povestea așa.

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2017. 





A! Să nu uit...morala: așa cum cei doi eroi ai noștri și-au descoperit menirea, așa și voi, dragi cititori, aveți o menire și fiecare dintre voi contează. Și nu trebuie să fi îmbrăcat la costum, ci doar bun cu ceilalți.
Off topic. Pentru că apa este resursa noastră vitală, vă invit să descoperiți motivul pentru care ea ne dă viață: ea însăși este viața!
Sursă video: Youtube

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Snacks-uri și dulciuri de mult uitate

Eu sunt fana snacks-urilor. Încă de când eram copil ronțăiam tot felul de pufuleți aromați în fața blocului sau le cumpăram de la chioșcurile (erau parcă vreo 5 și mereu era tentație să privești în vitrină) din drum spre casă sau din drum spre școală. De foarte multe ori nu rezistam să nu desfac punga pe drum. Așa că m-am informat și am aflat de firma Standard Snacks care producea snacks-urile Oups, că a intrat în insolvență. Nu-i de mirare că acestea nu mai există. Așa că astăzi voi povesti puțin despre snacks-urile de mult uitate. Voi începe cu preferatele mele: OUPS! Senzaționale! Nu se mai fabrică așa ceva de foarte mult timp. Nu erau scumpe, dacă îmi amintesc bine costau estimativ 1 leu (10.000 lei). Favoritele mele erau cele cu pizza și ardei iute. Exista și varianta de popcorn, dar nu erau cele mai reușite. Biscuiții Bazzaconi . Ultima oară se găseau la kilogram, dar nu aveau același gust.  Îmi placeau foarte mult cei cu măsline și brânză. Erau produse tot de Standard

Amintiri de pe Yahoo Messenger

Nu aveți cum să nu vă amintiți de Yahoo Messenger. Chiar nu aveți cum! O parte din persoanele care au descoperit internetul prin perioada lui 2006 deschideau calculatoarele cu gândul la o persoană de care era îndrăgostit(ă) sau la cum să se evidențieze. Iată aici câteva amintiri de pe Yahoo Messenger: Sing In . Majoritatea dintre noi nu ne mai introduceam ID-ul și parola, și chiar încercam să fim și „Invisible to everyone” atunci când nu aveam chef de vorbit. Unii dintre noi aveam cele mai ciudate ID-uri. Îmi aduc aminte că aveam în lista de prieteni, Bebeloosha tha sau  Jmekeroo  și niște bule care doreau să fie un efect. Credeți-mă, că nici până în ziua de azi nu știu cine sunt oamenii ăia. Statusurile și avatarele . Existau persoane care aveau zilnic ceva scris la status. Dar cele mai folosite erau: DND (Do Not Disturb), BRB (Be Right Back) - eu încă îl mai folosesc, LOL (Laughing Out Loud). Unele persoane aveau un progrămel și le apărea la status ce muzică ascultau. Era amuz

Vacanță în Rodos, Grecia

Kalimera! Așa spun grecii în fiecare dimineață atunci când te întâlnesc. Bănuiești că înseamnă „bună dimineața” și zâmbești. Cam așa a fost pentru mine vacanța din Rodos, Grecia. A fost pentru prima dată când am plecat din țară și recunosc că am văzut și plusuri și minusuri, însă nu am de gând momentan să scriu despre ele, ci despre cât de mișto a fost. Insula Rodos este una dintre cele mai mari insule din Grecia, fiind faimoasă pentru Colosul din Rhodos din perioada antică (apropo, statuia nu mai există încă de pe atunci, deci riști să ai o dezamăgire, dacă nu citești în prealabil). Pentru cine nu știe ce e Colosul din Rhodos, aflați că a fost o statuie de peste 30 de metri închinată zeului Helios (zeul soarelui). În prezent, „fostele” picioare ale statuii, sunt reprezentate de un cerb și o căprioară, simboluri ale insulei. Mi-a plăcut foarte mult faptul că pe plajele lor, care erau în general pietroase, erau curate și bine întreținute. Muzica nu urla, turiștii nu erau înghesuiți,