Mens sana in corpore sano

Stilul de viață sănătos a devenit un subiect foarte important datorită problemelor de sănătate care le întâmpină populația de mai bine de un deceniu încoace. S-a descoperit că stilul de viață precar (lipsa mișcării, alimentația tip fast-food, mâncatul în grabă, lispa odihnei) influențează starea de bine, de sănătate. O campanie pentru promovarea stitlului de viață sănătos? Perfect. Avem nevoie de un manager (aș putea fi eu, de ce nu, sau un medic nutriționist), de unul sau mai mulți sponsori (Nutrivita – promotorul nutriției sportive ar fi sponsorul ideal unei asemenea campanii), dar și de persoane care să implementeze  ideile celor implicați în organizarea campaniei. În cazul ăsta, iată cum aș proceda eu:

În primul rând m-aș gândi la campania în sine; ce teme pot aborda, unde le pot discuta, în ce locații, orașe etc. Într-o astfel de campanie aș aborda o tematică diversă, ca de exemplu: piramida alimentelor, cum recuoaștem legumele și fructele sănătoase și ce putem găti cu ele, plantele ideale pentru prepararea ceaiurilor și la ce ajută ele în privința sănătății organismului și a stării de bine, cum ne îmbrăcăm adecvat în funcție de anotimp și stare de sănătate, cum să gătim corect, sfaturi pentru a te privi în oglindă și a te iubi și nu în ultimul rând, aș organiza o săptămână de demonstrații care cuprind exerciții fizice simple, dar care influențează către un stil de viață sănătos. În al doilea rând, m-aș gândi serios unde aș putea organiza campania. Cu siguranță aș alege o sala de spectacole unde să aibă acces publicul larg, chiar dacă aș avea la intrare suma modică de 10-20 de lei, persoanele care doresc să participe primesc un bilet de intrare după ce plătesc. Demonstrațiile de fitness s-ar putea organiza la Sala Sporturilor acolo unde există. Aș denumi campania ”Mens sana in corpore sano” (în traducere: minte sănătoasă în corp sănătos).

Echipa cu care aș porni în campanie ar fi cuprinsă din: un medic nutriționist, un bucătar, un instructor de fitness, un psiholog, un designer vestimentar și diverse personalități care să împărtășească poveștile lor legate de stil de viață sănătos (vedete de televiziune, jurnaliști, bloggeri).
Și pentru ca un eveniment să aibă succes printre oameni, îl promovăm. Cu ajutorul sponsorului Nutrivita, a partenerilor SuperBlog și a blogurilor partenere acestuia, am face o treabă de milioane. Ei pot contribui la promovarea prin intermediul internetului care a devenit indispensabil și oricine poate vedea și accesa informația cu ușurință. Astfel poate participa oricine dorește la campanie, aceasta fiind adresată tuturor persoanelor de orice vârstă, gen, rasă, religie etc.
Persoanele care vor participa la campanie, vor primi cadouri în valoarea de 25 de lei care ar curpinde: dvd cu toate exercițiile fizice care vor face parte din demonstrație, câte un pachet de  biscuți fără gluten, câteva batoane proteice și un mic manual cu sugestii care s-au promovat în cadrul campaniei și cu promovarea aferentă a bloggerilor parteneri.


Pe lângă toate acestea, în cadrul sălii de spectacole aș organiza un mic târg de unde participanții pot achizioționa diverse lucruri ce vizează stilul de viață sănătos (cărți de bucate, produse nutriționale, accesorii pentru fitness).

Cam așa îmi imaginez eu o campanie de promovare a stilului de viață sănătos, chiar dacă este un articol scris pentru SuperBlog 2015, cine știe poate cineva se va gândi să organizeze un astfel de eveniment și mă implică și pe mine, sau poate voi fi eu cea care va face asta. Sănătate!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Snacks-uri și dulciuri de mult uitate

Despre mine la 16 ani

1 an cu aparat dentar - cum a fost?